Når DanKaf kommer på besøg

At få besøg af en chauffør fra DanKaf er anderledes end at få besøg af en andre kaffeleverandører. Men hvad er forskellen? Det handler om det ekstraordinært høje serviceniveau, der ligger alle DanKaf-medarbejderes kaffehjerte nært! Og i særdeleshed for chaufførerne, der dagligt kører ud på besøg hos vores kunder landet over. 


Du får god kaffe og en ven af huset

En DanKaf-chauffør's fornemeste opgave er naturligvis, at du aldrig løber tør for den gode firmakaffe! Men det handler om meget mere end det. Chaufførerne hos DanKaf vil være en ven af huset, der hjælpe dig i dagligdagen, så du sparer tid og altid nyde en skøn og varm kop kaffe på din arbejdsplads. 
 

  • Han sørger for løbende bestillinger, så du ikke løber tør for kaffe, te, og evt.  toiletpapir og rengøringsmidler.
  • Han sørger for, at kaffen bliver leveret i det rigtige skab i køkkenet og fylder maskinen op.
  • Han tjekker, at din erhvervskaffemaskine altid er i tip top.
  • Han kan endda rengøre din maskine, hvis du tegner rengøringsaftale!

Træt af at få kaffen leveret på en palle?
Vi bærer ind for dig og sparer DIN tid!

Vi er her for at gøre hverdagen nem for dig! Vælg os som kaffeleverandør og nyd, at der altid er god kaffe på kanden, og at maskinerne kører problemfrit. 

Jeres faste DanKaf-mand kigger nemlig jævnligt forbi med friske forsyninger, har bærer dem ind i huset og fylder køkkenskabe og kaffemaskinerne op! Ved samme lejlighed tjekker han, at maskinerne er i topform. På samme måde sørger vi for de større serviceeftersyn, når tiden er inde til dem. 

Alt det er en del af vores komplette kaffeløsning. Det sker helt af sig selv, så du kan koncentrere dig om alt det, der er vigtigt for dig!

Jan sikrer firmakaffen på Fyn 

Jan er chauffør på Fyn og i Sønderjylland. På en typisk dag besøger han ca. 10 kunder, hvor han sørger for, at kaffesituationen altid spiller. 

Når Jan ankommer til en kunde, går han ind og hilser på, og går derefter selv direkte i depotet eller i køkkenet og fylder op. Jans store erfaring og hans gode kendskab til sine kunder er medvirkende til, at han altid ved præcis, hvor meget kaffe, der skal til for at klare de kommende fire uger.

Som kunde hos DanKaf vil du nemlig typisk få besøg hver fjerde uge - dog kan du naturligvis altid tage fat is os, hvis der opstår akutte situationer, eller hvis du i perioder har behov for mere eller mindre kaffe. 

Når Jan har fyldt depoterne op med kaffe og te, giver han kaffemaskinen et tjek. På den måde får du ikke kun service, når skaden er sket - der bliver løbende holdt øje med din maskine, så nedbrud i højere grad helt kan undgås. Hvis der er tegnet en rengøringsaftale, rengør Jan kaffemaskinen, så den efterlades, vedligeholdt og pæn.

Jan er kundernes primære kontakt og en ven af huset

Når en af Jans kunder mangler kaffe, ønsker at prøve nye rengøringsmidler, gerne vil smage en helt ny kaffe, eller hvis kaffemaskinen melder en fejl, så tager de direkte fat i Jan. Han er nemlig deres primære kontakt til DanKaf. 

Fordi Jan og de andre chauffører i DanKaf tilkobles som direkte kontakt for deres kunder, kender de hinanden godt. Dette er en vigtig forklaring på, hvorfor DanKaf-chaufføren er en ven af huset, en højre hånd, en som altid sørger for, at alt omkring kaffen spiller, og som interesserer sig for sine kunder. 

Det handler om god service og gode kaffeoplevelser, for DanKaf leverer altid alt til kaffen - og lidt til.

Få hjælp af rutinerede kaffefolk

Du kan få svar på alle spørgsmål og løst eventuelle problemer, når DanKaf besøger jer. Vi har nemlig håndplukket landets bedste kaffefolk med den uddannelse og erfaring, der skal til for at sikre jer problemfri kaffeforsyning. 

Alle vores specialister er tilknyttet lokale DanKaf-centre og kan hurtigt være fremm hos jer, hvis situationen kræver det. 

 

Bekræft, at du har læst om vores behandling af persondata. Læs mere her.