Chaufførens hverdag
Hvad kan du forvente, når DanKaf kommer på besøg?

At få besøg af en chauffør fra DanKaf er anderledes end at få besøg af en chauffør fra andre kaffeleverandører. Men hvad ligger den primære forskel i?

Det handler om det ekstraordinært høje serviceniveau, der ligger alle DanKaf-medarbejderes professionelle kaffehjerte nært. Og i særdeleshed for chaufførerne, der dagligt kører ud på besøg hos vores kunder landet over. 

Det handler ikke kun om kaffe

En DanKaf-chaufførs fornemste opgave er naturligvis, at du aldrig løber tør for den gode firmakaffe. Men det handler om meget mere end det.
 

Han sørger også for løbende bestillinger, så du ikke løber tør for te, vand, toiletpapir og rengøringsmidler. Han sørger for, at kaffen bliver leveret i det rigtige skab i køkkenet. Han tjekker, at din erhvervskaffemaskine er tip top. Og han kan endda rengøre din maskine, hvis du tegner en rengøringsaftale.
 

Chaufførerne hos DanKaf vil ikke bare levere kaffen til kantstenen – de vil være en ven af huset. Og med det høje serviceniveau sørger de for at hjælpe dig i dagligdagen, så du sparer tid og der altid kan serveres og nydes en skøn og varm kop kaffe på din arbejdsplads.

Jan sikrer firmakaffen på Fyn

Jan er chauffør på Fyn og i Sønderjylland. På en typisk dag besøger han ca. 10 kunder, hvor han sørger for, at kaffesituationen altid spiller.
 

Når Jan ankommer til en kunde, går han ind og hilser på, og går derefter selv direkte i depotet eller køkkenet og fylder op. Jans store erfaring og hans gode kendskab til sine kunder er medvirkende til, at han altid ved præcis, hvor meget kaffe, der skal til for at klare de kommende fire uger. Som kunde hos DanKaf vil du nemlig typisk få besøg hver fjerde uge – dog kan du naturligvis altid tage fat i os, hvis der opstår akutte situationer, eller hvis du i perioder har behov for mere eller mindre kaffe.
 

Når Jan har fyldt depoterne op med kaffe og te, giver han kaffemaskinen et tjek. På den måde får du ikke kun service, når skaden er sket – der bliver løbende holdt øje med din maskine, så nedbrud i højere grad helt kan undgås. Hvis der er tegnet en rengøringsaftale, rengør Jan kaffemaskinen, så den efterlades vedligeholdt og pæn.

Jan er kundernes primære kontakt og en ven af huset

Når en af Jans kunder mangler kaffe, ønsker at prøve nye rengøringsmidler, gerne vil smage en helt ny kaffe, eller hvis kaffemaskinen melder en fejl, så tager de direkte fat i Jan. Han er nemlig deres primære kontakt til DanKaf.

Fordi Jan og de andre chauffører i DanKaf tilkobles som direkte kontakt for deres kunder, kender de hinanden godt. Dette er en vigtig forklaring på, hvorfor DanKaf-chaufføren er en ven af huset, en højre hånd, en som altid sørger for, at alt omkring kaffen spiller, og som interesserer sig for sine kunder. Den typiske kunde hos DanKaf får et tæt forhold til sin chauffør, og det sætter Jan og hans kollegaer stor pris på.

Det handler om god service og gode kaffeoplevelser, for DanKaf leverer altid alt til kaffen – og lidt til.

Er du interesseret i at høre mere om DanKaf og den kaffe- og serviceløsning, vi kan skabe for dig?